Skip to content
Dlaczego warto uczyć się w Master’s Academy?
Master’s Academy to niepubliczna szkoła podstawowa, która rozpoczęła działalność 1 września 2014 r. w Lwówku Śląskim. Została założona przez liderki zmian w edukacji - Kamilę Wróblewską – Cetler oraz Ewelinę Grybuś, dla których najważniejszym celem jest wdrażanie realnej zmiany w edukacji z myślą o przyszłości młodych ludzi. Master’s Academy koncentruje się na rozwijaniu krytycznego myślenia, kompetencji przyszłości w oparciu o założenia neurodydaktyki. Od września 2024 roku Master's Academy będzie działać będzie również w Bolesławcu - kontynuując tradycję edukacji na najwyższym poziomie.
Więcej
Implementacja rutyn krytycznego myślenia
Wydaje się, że w obecnej sytuacji międzynarodowej nie trzeba nikogo przekonywać o konieczności doskonalenie umiejętności krytycznego myślenia. Wszechobecna dezinformacja i fake newsy wymagają od naszych uczniów wyjątkowej czujności. Staramy się im w tym pomagać.
Więcej

Zadbaj o edukację swojego dziecka

Drogi rodzicu, jeżeli chcesz aby rozwojem Twojego dziecka zajmowali się eksperci wykorzystujący najbardziej efektywne sposoby nauczania – NIE ZWLEKAJ, napisz do nas!

Zadbaj o edukację swojego dziecka

Drogi rodzicu, jeżeli chcesz aby rozwojem Twojego dziecka zajmowali się eksperci wykorzystujący najbardziej efektywne sposoby nauczania – NIE ZWLEKAJ, napisz do nas!

O szkole

Garść danych o naszej Szkole Mistrzów

Nauczyciele

Ponad 20 certyfikowanych nauczycieli!

Uczniowie

Mamy ponad 160 aktywnych uczniów!

Doświadczenie

Posiadamy ponad 10 letnie doświadczenie!

Zadowolenie

100% rodziców poleca naszą Szkołę Mistrzów!

Aktualności

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Beneficjent: Kamila Wroblewska-Cetler i Ewelina Grybuś

Informacje o Projekcie

  • Zajęcia wyrównawcze i kółka zainteresowań – rozwijające kompetencje przyrodniczo-matematyczne, robotyka, nauka tworzenia aplikacji mobilnych, nauka języków obcych, doradztwo edukacyjno-zawodowe
  • Zajęcia z arteterapii, terapii integracji sensorycznej, ruch rozwijający
  • Zakup sprzętu TIK i wyposażenie pracowni szkolnych

Cel projektu: Zapewnienie dostępu do wysokiej jakości edukacji na poziomie szkoły podstawowej 90 uczniów poprzez rozwój kompetencji matematyczno-przyrodniczych, cyfrowych, językowych oraz indywidualne podejście do ucznia.

W okresie: 01.09.2018 – 31.08.2020.

Czytaj więcej

Przekaż 1% podatku

KRS: 0000270261
Cel szczegółowy: Szkoła Mistrzów Lwówek Śląski 8866

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Beneficjent: Kamila Wroblewska-Cetler i Ewelina Grybuś

 
 

Zapytania ofertowe

 

Master’s Academy, czyli co?

Master’s Academy to niepubliczna szkoła podstawowa, która rozpoczęła działalność 1 września 2014 r. w Lwówku Śląskim. 

Została założona przez liderki zmian w edukacji –  Kamilę Wróblewską – Cetler oraz Ewelinę Grybuś, dla których najważniejszym celem jest wdrażanie realnej zmiany w edukacji z myślą o przyszłości młodych ludzi. Master’s Academy koncentruje się na rozwijaniu krytycznego myślenia, kompetencji przyszłości w oparciu o założenia neurodydaktyki.

Przestrzeń do nauki to szalenie istotny aspekt procesu uczenia się. Niektórzy mogą skupić się wszędzie, ale część uczniów potrzebuje odpowiednich warunków. W naszej szkole dbamy o właściwą przestrzeń do nauki i do odpoczynku. Stawiamy na integrację naszych uczniów i tworzenie relacji, czego wyrazem jest układ ławek w klasach. Nie są one ustawione w znany schemat, w którym uczniowie siedzą jeden za drugi i skupiają się na nauczycielu – wykładowcy. W klasie dla najmłodszych panuje pełna mobilność. Każdy uczeń ma własne biurko, które można łatwo przesunąć. W czasie przerw biurko zamienia się w huśtawkę. Więcej o przestrzeni naszej szkoły dowiesz się TUTAJ. 

Czy Master’s Academy to szkoła dla Ciebie?

“Nie ma dzieci, są ludzie” – bliskie nam słowa Janusza Korczaka niech stanowią początek opowieści o edukacji, jaką chcemy tworzyć.

Każdy człowiek jest inny. Nie lepszy, nie gorszy – inny. Każdemu chcemy poświecić tyle uwagi ile potrzebuje. Indywidualne podejście do każdego ucznia to podstawa naszego myślenia o edukacji. Master’s Academy to szkoła mistrzów. Wszyscy jesteśmy w czymś dobrzy, trzeba tylko odkryć w czym. Chcemy w tym pomagać naszym uczniom. Wspieramy dzieci w procesie poznawania samego siebie – swoich silnych i słabych stron.

Homo Sapiens uczy się przez popełnianie błędów. Błąd popełniony przez dziecko jest punktem wyjścia do rozwoju – a nie krytyki.

Dzieci różnią się od siebie pod wieloma względami. Uczą się na wiele możliwych sposobów, każde w swoim tempie i w swoim rytmie. Każdy uczeń inaczej radzi sobie z materiałem i każdy jest dobry w innej dziedzinie. Wiemy, że dzieci potrafią samodzielnie motywować się do nauki, jeśli mają możliwość realizowania własnych zainteresowań, mogą samodzielnie pracować i podejmować decyzje. Chcemy im w tym towarzyszyć.

“Dziecko jest istotą rozumną, zna dobrze potrzeby, trudności i przeszkody swego życia. Nie despotyczny nakaz, narzucone rygory i nieufna kontrola, ale taktowne porozumienie, wiara w doświadczenie, współpraca i współżycie”

Co wyróżnia Master’s Academy?

Jesteśmy szkołą uczącą krytycznego myślenia. Stawiamy również na kompetencje przyszłości. Kiedy to tylko możliwe, włączamy myślenie i praktycznie trenujemy Kompetencje 5K: kooperacja, krytyczne myślenie, komunikacja, kreatywność, kierowanie sobą. Jak to robimy? Szczegóły znajdziesz TUTAJ.  

Nieustannie zadajemy sobie pytania: jaka powinna być nowoczesna szkoła? jaki jest cel szkoły? po co to wszystko? Wszystkie nasze działania koncentrują się wokół tego, aby jak najlepiej przygotować dzieci do funkcjonowania w dorosłym życiu, zarówno pod względem intelektualnym, jak i emocjonalnym. Szkoła mistrzów to warsztat kreatywności, miejsce, które oferuje nowe możliwości i zachęca do pracy nad sobą. We wszystkich naszych działaniach szukamy kreatywnych, nieprzeciętnych rozwiązań. Dążymy do tego, aby na każdych zajęciach nasi uczniowie mogli wykazać się własnymi pomysłami i koncepcjami rozwiązań.

Okres nauki w szkole nie powinien być dla dziecka tylko i wyłącznie “szkoleniem” do podjęcia pracy w przyszłości. To jeden z etapów życia, równoważny wobec innych. Należy się mu szacunek i wolność.

Gdy bawię się czy rozmawiam z dzieckiem – splotły się dwie równie dojrzałe chwile mojego i jego życia.

XXI wiek przeniósł wiedzę ze szkół i bibliotek do urządzenia wielkości kanapki, które szumnie nazywamy smartfonem. Skończyła się kariera pruskiego modelu wychowania. Nowoczesna edukacja to znacznie więcej niż tylko przekazywanie i reprodukowanie znanych już odpowiedzi. Pora na wymyślanie pytań, odkrywanie nowych perspektyw i różnych aspektów badanego zagadnienia oraz szansę rozwijania osobistego potencjału. Połączenie efektów pracy grupowej i indywidualnej pozwala lepiej wykorzystać zdobyte informacje, wypracować i zaprezentować nowe treści oraz podzielić się i zastanowić wspólnie nad dokonanymi odkryciami. W ten sposób jesteśmy w stanie osiągnąć równowagę pomiędzy tym, co mamy do dyspozycji na początku procesu edukacyjnego, a samodzielnym uczeniem się. Uczyć będziemy się przez całe życie. Fajnie wiedzieć jak się uczyć. Nasze grono pedagogiczne nieustannie uczy się, aby uczyć uczniów jak się uczyć. 

Poznaj naszych uczniów i rodziców

Partnerzy